Thursday, November 20, 2008

Min opslagstavle på arbejdet



4 comments:

Anonymous said...

Aaargh! Jeg bliver vanvittig af ikke at kunne læse, hvad der står.

Fez said...

Haha :P

* Fix uge-0 issue i kalenderpopen...
* kunder->søg->email til kunde virker ikke
* harddisk fra rack over i luggage
* fix pareta ejer til admin-bruger @hera
* mulighed for at slette samtlige vikarer fra fokusliste fra AXP.


Men hov, to af dem *ER* jo done, godt du fik mig til at kigge på den.
Jeg vil ha' en rigtig opslagstavle, vræl.

Anonymous said...

Aah, nu har jeg det bedre. Tak ;)

Hvis bossen ikke vil give dig en rigtig opslagstavle, kan det være du skal prøve med en spraycan. Så kan det være, han ændrer mening.

Fez said...

Jeg har en på bedding, det er bare lige det der med rent faktisk at få den køb..