Sunday, January 4, 2009

Nu med peri-peri :)



4 comments:

Anonymous said...

fez, det er det falske soya.
kikkoman, for helvede. det er the shit. det er det de SEJE asiater bruger.

Fez said...

De RIGTIGT seje asiater, de køber det vel i "little asia" bag hovedbanegården.. så står det sikkert slet ikke med vores bogstaver hehe...

Men til mit forsvar er det der faktisk ikke engang noget jeg selv har købt - det var en af de andre, en dag vi lavede mad her :)
jeg bruger stort set aldrig soya i min madlavning, og når jeg køber sushi får jeg det jo med..

Anonymous said...

tss, de rigtige asiater importerer det fra asien!
ej, det passer ikke.
men kikkoman skrives også med vestlige bogstaver på flasken.

prøv at lav nogle grøntsager i en wok (fx gulerod, sukkerærter, løg, hvad du ellers kan finde på) med lidt frisk hvidløg og ingefær og tilsæt et par skvæt soya (altså KIKKOMAN!!!!) og lidt kylling.
server med ris direkte fra riskogeren! det er godt og nemt. tager lige så lang tid som det tager at koge ris.
hell, prøv at steg kyllingefileter i soya. det smager fanme også godt.

Fez said...

Fordi DU har sagt det - og der er så meget lækker mad på din blog - vil jeg prøve at tilføje lidt vodka(hahaha, det var det første jeg skrev...?!) SOYA næste gang jeg laver stegt altmuligt på panden eller i wokken! :)